Gratis VerzendingVeilig BetalenWebwinkelKeur

Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Er zitten geen artikelen in uw winkelwagen.

0

Klachten

  Afhaallocaties - Winkel
  Algemene voorwaarden
  Betaal informatie
  B2B
  Bestellen
  Contact
  Cookies
  Copyright
  Garantie en defecten
  Garantieformulier
  Handleidingen en brochures
  Klachten
  Levertijd
  Over Q24U
  Q24U informatie
  Q24U partners en sponsoring
  Retourformulier
  Retourneren
  Veiligheid en privacy
  Verzendkosten
   
   

Voordelen Q24U

  Afhalen - winkel
  Sinds 2011
  Verzenden binnen 24 uur
  Veilig online betalen
  Gratis verzenden
   
 

Bij Q24U.nl draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons via email te informeren. Bij Q24U.nl streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Q24U.nl binnen de termijn van14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kunt verwachten. 

Mocht Q24U en de cosument de klacht niet onderling kunnen oplossen dan heeft de consument de volgende mogelijkheid om de klacht te melden:

 

1. Via een klachtenformulier op de website van de WebwinkelKeur www.webwinkelkeur.nl. De klacht wordt dan zowel naar Q24U.nl als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 

2. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr